سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیاوش خیرابی
[ و از سخنان آن حضرت است ، چون کسى از او پرسید : « رفتن ما به شام به قضا و قدر خدا بود ؟ » پس از گفتار دراز ، و این گزیده آن است : ] واى بر تو شاید قضاء لازم و قدر حتم را گمان کرده‏اى ، اگر چنین باشد پاداش و کیفر باطل بود ، و نوید و تهدید عاطل . خداى سبحان بندگان خود را امر فرمود و در آنچه بدان مأمورند داراى اختیارند ، و نهى نمود تا بترسند و دست باز دارند . آنچه تکلیف کرد آسان است نه دشوار و پاداش او بر کردار اندک ، بسیار . نافرمانیش نکنند از آنکه بر او چیرند ، و فرمانش نبرند از آن رو که ناگزیرند . پیامبران را به بازیچه نفرستاد ، و کتاب را براى بندگان بیهوده نازل نفرمود و آسمان‏ها و زمین و آنچه میان این دو است به باطل خلق ننمود . « این گمان کسانى است که کافر شدند . واى بر آنان که کافر شدند از آتش . » [نهج البلاغه] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
 RSS  :: Atom  :: خانه :: ارتباط با من :: درباره من :: پارسی بلاگ
کل بازدیدها:12671 .:. بازدید امروز:1 .:. بازدید دیروز:0





سلام بچه ها من نیلو هستم 14 ساله از تهران امیدوارم کناره هم لحظات خوبی رو سپری کنیم حالا بریم سراغ سیاوش جون و اولین مطلب

امروز یه مصاحبه از سایت هنرمندان واستون گذاشتم که تازه ی تازست و فک می کنم هنوز تو هیچ کدوم از وبلاگا پخش نشده اما خداییش نامردی نکنین و نظر بدین پس منتظر نظرات گرمتون هستم.

http://irapic.com/uploads/1227906322.jpg
اختصاصی هنرمندان-مصطفی امامی-با توجه به حواشی اخیری که پیرامون سیاوش خیرابی وجود داشت داشت و همچنین درخواست های مکرر شما در مورد مصاحبه با او تصمصم گرفتیم بار دیگر با او به گفت و گو بنشینیم.این بار در آتلیه نایت،آتلیه برادر سیاوش با هم صحبت کردیم که جا دارد در همین جا از آرش خیرابی بابت محبتی که در مورد عکس های سیاوش داشتند سپاس گذاری خود را اعلام داریم.حال شما را دعوت به خواندن صحبت های سیاوش خیرابی می کنیم:

  حاشیه سیاوش خیرابی رو دوست داره یا سیاوش خیرابی حاشیه رو؟

من فکر میکنم هیچ کس از حاشیه خوشش نمیاد ولی خب به نظر خودم هم در این مدت حاشیه هایی اطرافم بوده که آخرین مورد هم همن شایعه به کما رفتنم بود که وقتی این خبر رو برای اولین بار از زبان آقای سهیلی زاده شنیدم خیلی جا خوردم و حتی این شایعه تا جایی قوت گرفته بود که اس ام اس های تسلیت برای خانواده من ارسال می شد

بعد از ترانه مادری در تله فیلم"مرد مجهول"بازی کردی که پخش نشد،از دلیل عدم پخش این تله فیلم مطلع هستی؟

این فیلم یک سری مشکلاتی داشت و یک سری ایراداتی به فیلم گرفته شد که بعد از حل این مشکلات و ایرادات به احتمال زیاد در جشنواره فیلم پلیس شرکت خواهد کرد.

خیلی ها معتقد هستند که حضور بیش از حد یک بازیگر در تله فیلم به کیفیت بازی او لطمه میزنه،وتو هم در این مدت کم تله فیلم کار نکردی،نظر خودت چیست؟

بله،به نظر من هم زیاد بازی کردن در تله فیلم خوب نیست و به همین دلیل بعد از پایان "پسرها سرباز به دنیا نمی آیند" چهار پیشنهاد تله فیلم داشتم که هر چهار پیشنهاد را رد کردم و تصمیم دارم کم کم وارد سینما بشوم که یک پیشنهاد سینمایی هم دارم هنوز در حد حرف هست.

از بازیگری دنبال چی هستی؟

مهمترین موضوع برای من کار خوب انجام دادن هست و بعد از آن ماندگاری و در نهایت مسائل مالی

به نظرت چرا محسن مثل تو نتوانست رشد کند و دوباره به اجرا برگشت؟

البته به نظرم محسن هم طرفداران زیادی دارد و تا اونجا که ما باهم صحبت کرده بودیم قرار نبود به اجرا برگردد ولی نمی دانم چه شد که دوباره به اجرا بازگشت.


 

 

http://irapic.com/uploads/1227844709.jpg

و از شب آخر اجرای محسن  در ماه محبوب که تو هم حضور داشتی چیزی هست که بخوای بگی؟

اون شب اصلا من خبر نداشتم که محسن قرار هست از برنامه برود و من فکر می کردم به برنامه محسن دعوت شده ام و حتی قبل از برنامه که با محسن صحبت کردم او هم چیزی در این مورد به من نگفت ووقتی وارد استودیو شدم و احسان علیخانی را دیدم جا خوردم ولی من دیر رسیده بودم و موضوعاتی که برای محسن پیش آمده بود را ندیدم وحتی تقاضا کردم DVD برنامه را به من بدهند که ندادند.

از اینکه مدتی هست روی جلد مطبوعات و مجلات نیستی ناراحتی؟

نه این موضوع زیاد موضوع مهمی نیست که بخواهد برایم ناراحت کننده باشد و شخصآ حاضر نیستم به هر قیمتی روی جلد بروم .

مثلا حاضری یک وجهی رو بپردازی تا عکست روی جلد چاپ بشود؟

نه،من همانطوربرای بازیگر شدن پولی نپرداختم برای روی جلد رفتن هم پولی نمی پردازم.قبل از بازیگر شدن در شرایطی که موقعیت و پیشنهاد این کار را داشتم که پول بدهم تا بازی کنم این کار را نکردم چون عقیده داشتم اگر من استعدادی دارم حتمآ یک روز کشف خواهم شد.

http://irapic.com/uploads/1227831866.jpg

اگر به سینما وارد بشی باز در تلویزیون کار می کنی؟

بله،اگر کار خوب باشد حتمآ چون من خودم را مدیون تلویزیون می دانم

دوست داری در سینما بازیگر هنری باشی یا بازیگر گیشه؟

دوست دارم در هر دو مورد موفق باشم.مثل بهرام رادان که با یک فیلم تجاری شروع کرد و بعد از آن آنقدر

خوب انتخاب کرد که الان هم گیشه را تامین می کند و هم با کارگردان های بزرگ کار می کند.

از بهرام رادان گفتی،شنیدیم که بعد از ترانه مادری با ایشان ملاقاتی داشتی،کمی در مورد این دیدار به ما بگو.

بله،از طریق مجله زندگی ایده آل سر لوکیشن "تردید" رفتم و با بهرام رادان و حامد کمیلی دیداری داشتم که آقای رادان نسبت به بنده لطف داشتند و دیدار بعدی موکول شد به بعد از اتمام فیلم

مزاحم تلفنی هم داری؟

بله خیلی زیاد و به همین دلیل قصد دارم شماره ام را تغییر بدهم.
میانه ات با اینترنت چطور است؟

متاسفانه به دلیل مشغله زیاد خیلی فرصت نمی کنم تا به اینترنت متصل شوم و چون با تنها سایتی که ارتباط دارم سایت شماست گاهی سایت هنرمندان را می بینم

حتمآ آن مصاحبه خیالی رو هم خواندی.

بله،خیلی خنده دار بود مخصوصآ قسمت عروسی دختر دایی.جالب است بدانید که من اصلآ دختر دایی ندارم و فقط دو پسر دایی دارم که آنها هم در ایران نیستند و فقط یک بار آنها را دیده ام.

الان نگرانی و دغدغه سیاوش چیه؟

تنها نگرانی من الان ورود به سینماست

میدانی که سینما مافیا هم دارد.

بله،فکر میکنم دیگه به یک امر عادی تبدیل شده موضوع مافیا و هرکس میخواهد در سینما بماند و فعالیت کند باید با مافیا همکاری کند

برنامه ای برای آینده ات داری؟

بله،قصد دارم یک مغازه تاسیس کنم

http://irapic.com/uploads/1227884339.jpg

خیلی ها می گویند سیاوش خیرابی کمی مغرور شده،نظر خودت چیست؟

به هیچ وجه،من الان حس میکنم مردمی تر از همیشه هستم.ولی از گوشه و کنار می شنوم که می گویند سیاوش همه جا می گوید که مردمی است اما در عمل اینطور نیست.در صورتی که اصلآ اینطور نیست من در بطن مردم هستم و هرجا آنها را ببینم به آنها احترام می گذارم چون من هم جزئی از این مردم هستم و با آنها زندگی می کنم.اما عده ای فکر می کنند مردمی بودن به این معناست که هرکس به من تلفن زد من با او قرار بگذارم  در صورتی که من هرگز این کار را نمی کنم و حتی با  فردی که چنین درخواستی از من داشته باشد برخورد هم می کنم کما اینکه در چند مورد مجبور به برخورد هم شدم چون این موضوع را سوء استفاده از موقعیت خودم می دانم وهرگز این کار را نمی کنم.قبل از اینکه به عنوان بازیگر هم مطرح شوم به شماره ای که نمی شناختم پاسخ نمیدادم و الان هم اینچنین است.ولی بعضی از این تماس ها تا آنجایی ادامه داشته است که من مجبور شدم بعضی از شماره ها را برای کنترل به مخابرات بدهم.دوست ندارم کسی از من ناراحت شود ولی از همین جا و از طریق سایت شما می گویم این تماس ها مرا اذیت می کنم و برایم مشکل ساز شده است.

و حرف آخر؟

سلامتی همه مردم

منبع:هنرمندان



  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: نیلو جون .::. پنج شنبه 87/9/28 .::. ساعت 3:54 عصر نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یاددشت های این وبلاگ


  • درباره خودم
    سیاوش خیرابی
    نیلو جون
    دختری باربی قد بلند خوشگل ناز خوشتیپ دیگه بقیشو ببینین

    لینک به لوگوی من
    سیاوش خیرابی


    اشتراک در خبرنامه